The last Bounce

The Last Bounce, lördag 24 april 2010, kl 20.00
Bounce - Sveriges mest framgångsrika danskompani genom tiderna - avslutar sin långa succékarriär med en sista storslagen avskedsföreställning i Ericsson Globe i april. Med sig har de över hundra gästdansare från bland annat Cullbergbaletten och Harlem Hot Shots och tillsammans bjuder de på en storslagen hyllning till dansen som du sent kommer att glömma!

Den här dansshowen kommer iallafall inte jag att missa!
Vet ni varför?
Jo, jag har redan bokat två biljetter och nu är väl frågan vem/vilka som vill gå och se Sveriges grymmaste danskollektiv o co med mig?
It's gonna be awesome i 2,5 timmar, dude.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

jag!

2009-10-23 @ 12:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se