Woho, Maria!

Jag är en tubhalsduk på Gina!
Jag är alltså varm, snygg och billig! :D

Kommentarer
Postat av: Schamilla

HAHA!... Kul! Häftigt om dessa skulle vara de enda tubhalsdukarna..

Och klart att Maria skulle vara en av dem som har ett "märke" du är ju överallt! (bara idag såg jag tre t-shirts där det stod: Mia <3 Tomas, Marias, Jag älskar Maria...) Och fanns där någon t-shirt med texten "Jag Älskar Camilla?" nej... hehe men jag fick iaf "vara" en "varm, snygg, billig tubhalsduk, fast blekare"

2009-10-05 @ 21:47:07
Postat av: Lejonstrand

Vaa, vart hittade du dom tröjorna??? Jag vill ha! Eller blir det för självgott? :)

2009-10-05 @ 21:50:59
Postat av: Schamilla

hahah, ja kanske en aning! hehe

2009-10-06 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se