0 dagar till Uppsala!

Idag smäller det!
Eller vänta, smälla vill jag absolut inte att det ska göra när jag åker tåg :S
Men ja, ni fattar grejen.
Jag är fortfarande lika dålig på att packa, har knappt halva väskan full med grejer, mitt golv är däremot fullt med kläder...
Sen måste jag göra en lgh-check så att det ser bra ut när jag leavar, kolla kylen och sådant och det tar som vanligt längre tid än jag trodde.
Snart ska jag ta och varva ner med lunch, idag bjuder huset på mandelfisk, ack så gott!
Och ja, det är väl det jag i princip hinner skriva för stunden eftersom jag har så mycket att göööra.
Så hejssvejs på er alla och hoppas ni får en finfin helg.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Och det blev en lyckad helg (förutom vissa missöden)

2009-09-20 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se