"Allting var ju lättare då, men ingenting kan bli vad det var"

Håller på och youtubenördar mig lite eftersom jag ändå har tiden och orken.
Såg att Promoes nya singel är Mammas gata, en låt som jag la upp här på bloggen efter att jag hört den på The Voice '09 och älskat den.
Jag är ju bara före min tid som gillade den innan "alla" andra :D
Fast jag är lite kluven till när låtar man gillar blir superstora och börjar gillas av alla, samtidigt som man vill att det ska gå bra för artisterna bakom låten, så vill man ändå gärna behålla vissa låtar för sig själv om ni förstår vad jag menar?
Tillbaka till låten, det har släppts en video till den också.
Det är typ Sagan om ringen-tema, men jag får inte alls ihop det temat med texten, jag skulle hellre ha sett nått lägenhetsområde i  V-ås (han är ju härifrån) med barn som springer och leker medan Promoe som sitter och sjunger på en gunga.
Kanske skulle bli peddovarning på den, haha, men det skulle vara fint och poetiskt.
Enligt mig.
Ja, drömma om en bättre video går ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se