Cash-in!

Som katshing alltså, hehe.
Jag har fått pengar idag, ingen stor summa, men jag är väldigt glad över att få sålt två kurslittböcker som jag ändå inte behöver eller känner gav mig särskilt mycket (ja, det är pedagogikböcker).
Jag skulle gå till Bokexpressen (där man kan lämna in böcker för att de sedan säljer dem vidare) för att hämta ut just de böckerna eftersom butiken kanske ska stänga och tänkte att jag lika gärna kunde sälja dem själv, men nu slapp jag PLUS att jag fick pengar för min lilla promenix dit.
Wohej!


214,80 kr är bättre än inget och kan ni fatta, de kronorna är redan spenderade, örena med!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Alltid lika skönt med lite extra klirr i spargrisen

2009-09-24 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se