Center nougat


Igår kom nyheten om att Cloetta ska göra glass med Sia glass, idag kom denna härliga nyhet:
"Center Nougat har en nougatfyllning som smälter i munnen med ett ljuvligt skal av Centers mjölkchoklad."
Jag är så nördig, jag brukar köpa Center istället för Plopp av anledningen att jag tror att fler köper Plopp och stödjer därför Center.
Sjuk anledning att köpa den, I know, men nu har jag ett nougatit skäl med.
Center dark var riktigt lyckad när den kom, hoppas på samma sak med denna :)
Finns i butik från den 5 oktober.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha ja du är lite nördig du <3

2009-09-24 @ 20:04:48
Postat av: Lejonstrand

I know :D

2009-09-24 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se