"Dansa, dansaaaah"

I'm so excited, and I just can't hide it.
I'm about to dance and I think I like it!

Idag har vi varit på Studio K:s öppna hus och dansat lite, det var jättekul!
Och det roliga är att vi inte är klara än.
Vi har redan klarat av dessa danser:

12.30 Afrikansk (Astrid)
13.00 Jazz & Modern (Karin)
13.30 Street dance (Karin)

Jag har jättesvårt att säga vilken som var min favorit, alla tre danserna var roliga, men jag hade svårast med jazzkoreografin, så den får nog komma sist.
Hmm, det blir nog jämt skägg mellan den moderna dansen och den nyare streeten, de koreografierna satte jag och bara det är ju skönt haha.
Men sen så gillade jag känslorna när man dansade dem, it was good.

Nu har vi nyss käkat, det blev falafel med ris och göttiga tillbehör och medans jag sitter här och bloggar ligger girlsen och typ halvsover eller ja, vilar för att de har ont i magen.
Vi försöker komma på om det hade något med maten att göra, men då borde ju även jag ha ont och jag är verkligen inte den som är den och lider i tysthet, så vet inte riktigt vad som är fel.
Nå, det är iallafall ett tag till de kan rest in peace eftersom det inte är förrän kl 19 det är dags för:

19.00 Reggeaton (Maria S)
19.30 Ritmos Latinos (Maria S)
20.00 - 20.30 Orientalisk (Emma)

Så kul att man ska dansa med Maria S!
Me likey :D
Efter vi dansat färdigt är det dags för mig att sjappa.
Trist, men då slipper jag gå upp allt för tidigt imorgon.
Well, well.
Nu ska man peppa inför aftonens dans, vi tänkte röja järnet, om det är okej? ;)


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Inte bara Maria S, utan Maria STRAND!!! Så sjukt synkad hela denna helgen har varit! Slumpen sker verkligen inte av en tillfällighet!...Vilket denna helg har fått ge prov på.

2009-09-20 @ 22:53:10
Postat av: Lejonstrand

Det var verkligen galet!

2009-09-22 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se