Inte så mycket skrivet idag

Det beror på utrensning bland favoriterna på datorn och att jag är sjuk, som att ni inte fattat det.
Jävla sjukdom, det var ett tag sedan jag var sjuk så här länge men jag kan säga er att jag inte har saknat det.
Huvudvärken jag har som kommer lite då och då är asskum, det är nästan så man känner sig yr.
Jag som inte är slav under medicinering börjar tro att min långa konvalecens (stavning?) har att göra med all medicin jag tagit, jag har aldrig poppat så här mycket piller.
Nej nu ska jag ta och låta kroppen läka sig själv, power till självmedicinering säger jag bara!
Doktor Lejonstrand (visst klingar det snyggt?) ordinerar mycket vatten, sedan en powersmoothie på bär, juice & yoghurt och sen ostkaka med tinade blåbär, bara för att det är så jla gott! :)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

nå, synd att du ska behöva gå runt och känna dig dålig. Bra med självmedicinering,speciellt den där ostkakebiten...=)

2009-09-13 @ 18:26:46
Postat av: Lejonstrand

Haha, ja jag kan förstå att du av alla tycker det :P

2009-09-14 @ 09:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se