Jag äger er alla på Monopol!


Alla de två gånger jag spelat Monopol i Västerås har jag vunnit, och inte så knappt.
Idag skulle vi på spelkväll och jag vet inte hur det gick till när det plötsligt var jag skulle ha den i min lägenhet.
Jag tror att skälet var att jag hade ett bord, vilket låter som att de jag spelade mot inte hade några möbler hemma eller var asiater och satt på golvet, men icke!
Det är bara studenter :)
Trots mitt finfina bord fick jag ändå skit för att jag fortfarande inte skaffat något slags köksbord, men när jag sa att det bl.a. berodde på logistikproblem med att få hit grejerna så blev jag erbjuden hjälp av 2/3 av grabbarna som var här, asbra!
Nu gäller det hitta rätt sådant då.
Och att njuta av min över 75.000 kronorsseger (ja, jag hade hotell på Centrum och Norrmalmstorg).
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se