Jag har skaffat blogg!

En till alltså, dock har jag inget skrivet i den.
Än.
Men jag ska testa på den och se om jag gillar den.
Tyvärr tänker jag inte länka till den eftersom jag inte vet vilka pajasar ni är som läser min blogg hära, men det är väl helt enkelt sådant man får leva med.
Där blev ni lite smårädda va?
Men jag ska inte lämna er, mina små kycklingar (vilken färg?), utan fortsätta skriva här som att det vore 1999.
Oj vad många referenser jag fått med i detta lilla inlägg, jag undrar om det är lika klart för er, som det är för mig, vad det är jag menar egentligen.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Vad är det du egentligen försöker att säga?!

2009-09-16 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se