Kyrkovalet







Eeh, varför är det inte en stor grej om detta val?
Eftersom det inte är det kan ingen tycka det är konstigt att det är lågt valdeltagande, förra gången var det så lite som 12 %.
Inte alls en acceptabel siffra, men har det lagts mer tid och pengar för att folk ska få upp ögonen för valet i år för det?
Nej.
Riktigt dumt.
Min slutpoäng är att man ska använda sin röst - om man har den.
Gör man det kan det bli knas med kyrkan, SD ställer ju t.ex. upp i valet.
Och sen är det ju knappast svårt att lägga ner papper i ett kuvert...
Så gå och rösta!!
Det ska jag, men jag vet inte vart någonstans jag kan rösta eller vilka jag kan rösta på.
Och detta tack vare att man knappt vet om att det är val på söndag.
Tacka fan för det?
Eller vad det där ett olämpligt skämt?
Hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se