Lyckomejl

Det var inte spam!
Det kan inte vara sant!
Read it and weep:

Uppgift om provresultat: SPE104
Enligt uppgift i LADOK-systemet vid Mälardalens högskola har du fått följande betyg på del av kurs:
TEN1 Medborgare och kultur 7.5 hp
Betyg (Grade) G 2009-08-27

Och sen:

Uppgift om slutförd kurs: SPE104
Enligt uppgift i LADOK-systemet vid Mälardalens högskola har du fått följande betyg på hel kurs:
SPE104 Medborgare och kultur 7.5 hp
Betyg (Grade) G 2009-08-27
Examinator (Examiner): C L


Det var såå värt min sömnlösa söndag och måndag!
Vilken jävla tur jag har eftersom jag egentligen lämnade in tentan 8 h för sent.
Skönt att få resultatet så snabbt också, bara 7 arbetsdagar senare.

Igår blev jag jätteglad över att jag får CSN denna termin, trodde det skulle bero på om jag klarade denna kursen eller inte.
Och så fick jag det här fina resultatet idag, men min klump i magen är kvar, eftersom jag fortfarande inte vet om jag kommit in på sociologin i E-tuna.
Jag hoppas verkligen att goda ting kommer i tre och att jag imorgon får veta att jag är antagen till soc-kursen annars blir det väl soc-bidrag nästa :P
Haha, nej men nu måste jag komma på något skoj att göra för att fira min kursvinst.
Kom med förslag vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se