Magdansen

Belly dancer - camel move
Det var inte lika flummigt idag, men jag kände mig lite dum som inte varit med på de senaste två lektionerna.
Man ska egentligen ringa å säga att man inte kommer, fast det sket jag i eftersom jag blev så anti efter den första lektionen.
Aja, blir det inte värre (alltså sämre) så ska jag väl slippa klaga hos Abf för att få pengarna tillbaka.
Idag fick vi lära oss rörelserna snake arms, shimmy och det som är på bilden, kamelen!
Haha, tror vi höll på med den sistnämnda i 40 minuter, minst!
Kameler är för lustiga.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Gut, men nu börjar det komma igång iaf=) Tycker du borde ge det en chans... kan vara lite trögt ibörjan, men ännu bättre, då lär du dig allt verkligen från grunden!

2009-09-28 @ 13:51:55
Postat av: vicky

Ja ABF är väl siåsär men de är bra på piano iaf den jag gick..



2009-09-29 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se