Mitt sjukdomstillstånd

Inte för att någon bryr sig om mina symtom, utan mest för att det är min blogg och jag skriver vad jag vill, haha.
Jag har iallafall kommit fram till att jag inte har svininfluensa, jag har inte någon influensa överhuvudtaget, eftersom jag inte hostar.
Så det är ju jäkligt bra!
Dessutom håller jag på att bli bättre, har inte lika ont i lederna idag, men huvudtrycket är kvar och ontet i öronen likaså.
Har konstigt nog inte ont i halsen, vilket jag annars ALLTID har, så det är riktigt skönt att slippa det.
Kanske blir jag frisk till magdansen på söndag, men på fredag måste jag ta mig ut för att lämna en bok på bibblan, får se om det går bra.
Nu ska jag ta en munsönderfallande alvedon och titta på Close to home, ha det göttish!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Det måste vara illa, du äter medicin....

2009-09-09 @ 14:39:52
Postat av: Lejonstrand

Haha I know, men jag vill inte vara sjuk :(

2009-09-10 @ 08:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se