Piña colada-yoghurt


Om ni känner att sommaren håller på att försvinna så måste ni ta och passa på att köpa den här yoghurten ifrån Valio som är på tillfälligt besök.
När jag såg att det stod att den innehöll kokos var jag tvungen att köpa den eftersom kokos är en av mina svagheter, på gott och ont (ska inte köpa "young coconut-juice igen :S ).
Men den här godsaken förde bara gott med sig, den smakar verkligen sommar!
Tänk er drinken piña colada, fast som yoghurt - exakt så smakar den.
Och jag gillar att det finns bitar av både ananas och kokos i, bananerna kände jag dock inte av.
Nej nu bär det av till kylskåpet för att krama ut det sista ur yoghurtförpackningen d.v.s. det sista av sommaren.

Mitt betyg:
MMMMM

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Lyx!

2009-09-17 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se