Resa bokad!


På fredag rullar jag in till Örebro!
Inte så att jag är rund, men jag ska åka buss istället för tåg för en gångs skull.
Mamma rekommenderade det, sen så var det billigare och man tjänar inte så mkt tid på att åka tåget istället.
Väl där blire kusinträff, Linn-träff (om inte redan på bussen?), paraplyåterlämning, någon slags inflyttningsfest med lekar (jag vill redan vinna :) ), med mera, med mera...
Jag känner redan att det kommer bli kul.
Kanske beror det på min stora påse med alkoholhaltiga drycker som jag ska ha med mig, men antagligen beror det på att jag kommer att träffa en massa fölk som det var länge sedan man såg.
Fun, fun, fun alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se