Se vad duktig jag är

Jag har köpt ett par låtar, observera köpt era pirater, haha.

Beyoncé - Sweet Dreams
Britney Spears - Out From Under
Kings Of Leon - Notion
Kelly Clarkson - I Do Not Hook Up
Kelly Clarkson - Already Gone
Natasja - Calabria 2008
Bombay Rockers ft Overseas - Ari Ari Rock

De sista två är danska artister, lite weird, men de är bra, kolla upp dem på youtube!
Men vet ni vad det bästa är?
Det hela kostade bara 35 spänn, som hittat!
D.v.s. inte uppgooglat på någon olaglig sajt :P

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Men , vadå... vill du inte fortfarande ha filmerna? ;0

2009-09-07 @ 16:24:11
Postat av: Lejonstrand

Men skoja! Vet inte om jag skulle ladda ner grejs med mitt kassa internet ändå...

2009-09-07 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se