Sen dag

Usch, allt har blivit så sent idag, fastän klockan är 19 säger min kropp att den är typ 15.
Jag "vaknade" inte förrän vid 12 men då ringde det och det slutade med ett 2 timmarssamtal.
Kom alltså inte hemifrån vid 10-11 som jag hade tänkt, utan 6 timmar senare.
Inte för att jag hade särskilt många ärenden på stan, men jag gillar att strosa runt utan alla stressade "just slutat jobbet och måste handla och sen fort hem"-människor.

Egentligen blir det nog inte så tokigt detta med tiderna, jag börjar känna mig lite trötter redan nu.
Hoppas jag håller mig vaken till Roast ikväll där jag hoppas Pernilla Wahlgren kommer bli ägd.
Hoppas 2 att jag kommer hinna se någon av de tre filmerna jag hyrde idag.
Hoppas 3 att jag har godis hemma.
Och till sist hoppas jag på fred på jorden.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv måste man upp tidigt då man börjar 8 imorn...//Stressa upp till plugget o sen fort hem och fortsätta att plugga...

2009-09-14 @ 20:10:34
Postat av: Anonym

Naw, jag vill också plugga :(

2009-09-14 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se