Sitter och äter ett Åkerö-äpple


My preccccious ;)

Åkerö-äpplena är prisbelönta och ska vara så goda, men det enda jag kan tänka på är mina käraste Aroma-äpplen.
Vad fasen, nu är det höst, jag vill ha mina höstäpplen!
Jag brukar inte behöva vänta på dem ända till november även om det står att det är då man ska skörda dem, jag vill ha dem NU inte äta detta skruttiga, hårda, golden deliciouswannabe-äpplet.
Kom igen hösten, rappa på lite!
Jag vill ha äpplen, sen lite snö utan slask och sedan finfin vår, om det är ok med dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig får det gärna vara sommar hela året! Usch... Och vintern ska man inte ens snacka om.. snö ? Här i södra sverige nej, det blir mest blask!

2009-09-24 @ 13:21:12
Postat av: Lejonstrand

Men flytta norrut då! Låter Överkalix lockande? :P

2009-09-24 @ 15:47:47
Postat av: Schamilla

hahah, nej.. så roligt ska vi inte ha det...

2009-09-25 @ 13:57:33
Postat av: vicky

äpplen smakar rätt olika men skiljer mkt i pris också men ibland kan man ju ta nån lite dyrare men på sommaren hösten blir de ju mest säsongsäpplen

2009-09-25 @ 22:42:28
Postat av: Lejonstrand

Nej svenska äpplen ska det vara! Dvs blir det mest att köpa äpplen för mig på hösten. Priset på äpplen tänker jag inte så värst mycket på, orisnivån brukar vara ganska jämn.

2009-09-27 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se