Sjukt

I princip varannan dag känner jag mig sjuk, och det är också ungefär så ofta som jag beger mig på längre äventyr utanför min lägenhet.
Jag undrar om det tok-kryllar av bakterier och virus i luften därute, om jag har lågt immunförsvar eller helt enkelt har extrem otur och råkar oventande vara nära smittande personer vart jag än går.
Vad det än är så suger det hårt, jag vill inte vara sjuk jämt, jag vill inte att det ska vara min "grej".
Igår var alla symtom borta, men idag är de tilbaka.
Orka alltså, men vad ska man göra?
Blir att ta Bafucin på det :S

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Det verkar nästan som att du har lågt immunförsvar? i don´t know.. men om så är fallet borde du var en av riskgrupperna mot att drabbas av "svininfluensan" hmm, kanske att du skulle kunna kolla upp det?

2009-09-30 @ 23:00:45
Postat av: Lejonstrand

Fast ska man inte vara väldigt sjuk vääääldigt ofta då? Jag brukar inte vara sjuk mer än kanske 4-5 gånger om året och än så länge hoppas jag att jag bara är krasslig och inte kommer bli sjuk.

2009-09-30 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se