"Tips" om man har tråkigt

Läste en tidning och tänkte dela med mig utav två tips som de tyckte man kunde göra om man hade tråkigt:

x Så ofta som möjligt: hoppa istället för att gå.
x Fråga vilket kön folk tillhör. Skratta hysteriskt när de har svarat.


Haha.
Sen så var övriga tråkiga, eller så hade jag redan hört dem (typ skrika "Jag vann" när man tar ut pengar i bankomaten).

Själv kände jag mig lite hopplös imorse när jag funderade över vad dagen skulle bjuda på, men jag har ändrat inredningen lite i både badrummet och vardagsrummet, sedan har jag sprintat med en flaska Ajax och städat.
Älskar när man känner den där fräscha doften, blir nöjd i sinnet direkt.
Sen har jag en massa utklipp från tidningar som jag ska kolla upp, erbjudanden, länkar, låtar osv, som jag bara slänger på hög men typ aldrig kollar igenom.
Nu ska det ske!
Bättre att göra något nyttigt liksom.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

ohh, koolt=)

2009-09-16 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se