Tre filmer på 6 timmar

DONKEY PUNCHSTEP BROTHERSROLE MODELS

Inget Oscarsnominerade-rullar direkt, men de var väl okej.
Den sista, Role models, var bäst, kanske för att han som spelar "Stifler" var med.
Haha, jag undrar om han någonsin spelat en roll där han inte sagt "fuck" eller  "pussy"?
I think not.
Det var så dumt när jag skulle lämna tillbaka dem, när jag varit nere med dem och var hemma igen hade en av dvd-skivorna trillat ur sin förpackning och fanns kvar i min väska.
Så det var bara att traska tillbaka igen.
Alla, vad kan det vara, 100-200 meterna till Ica...

Kommentarer
Postat av: Vicky

hotty lr notty var väl den vi tänkte se förra gången jag var i örebro.. lite trist utbud i videohyllan ibland

2009-09-15 @ 19:04:55
Postat av: Lejonstrand

Haha, den filmen är så "notty". Fast det är gött att man kan hyra nyutkomna filmer för bara 19 spänn.

2009-09-15 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se