True blood


Såg just första avsnittet på SVT Play.
Jag vet inte jag, hade programmet inte varit så hypat hade jag nog inte kollat på det, har aldrig gillat vampyrgrejen nå särskilt.
Tycker man fick väldiga Supernatural-vibbar, och det programmet följer jag ju, det som skiljer dem åt är väl det att True blood inte är lika läskigt.
Men jag fortsätter kolla, det var ju inte dåligt på något sett och det tar ett tag innan man kommer "in" en serie.

Nu ska vampyrtemat fortsätta med Twilight, ska se hela filmen och inte i avfilmad version som det blev under förra försöket.
Måste bli up to date med vad kidsen gillar numera och då ere tydligen den filmen.
Hoppas den är bra för han snubben är inte värd att kolla på en hel film för, han är inte snygg någonstans!
Och där var dagens ytligheter slut...
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tyckte den var rätt dålig :S

2009-09-01 @ 22:57:54
Postat av: Lejonstrand

Haha, ja men Linn mfl gillart ju!

2009-09-01 @ 23:03:10
Postat av: Linn

Nejnejnej Mia! Du kommer snart älska det ;) Och det kommer snart bli hög äckelfaktor på vissa saker så dont worry. Men främst e d väl karaktärerna som e bra....dont give up ;)



Och vem gillar inte när skarsgård pratar svenska i serien?!

2009-09-04 @ 12:37:05
Postat av: Lejonstrand

Pratar han svenska? Då måste jag ju kolla :)

2009-09-06 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se