Tv-vecka

Snart är det måndag igen!
Har kommit på att det är bra tv-program nästan varje dag i veckan.
Här kommer min personligt utvalda tv-tablå:

Måndag - 21 Svenska Hollywoodfruar, 21.55 Roast på Berns
Tisdag -  21 The secret millionaire, 22.30 Little Britain
Onsdag - 22 True Blood (ja, det är väl ett rätt bra program då :P )
Torsdag - 21 Lyxfällan/Criminal minds 22 United states of Tara/Comedy fight club 22.40 The office
Fredagar och lördagar går det mest repriser...
Söndag - ca 22.30 Supernatural

Så där ja!
Nu vet ni vad ni har att göra i veckan mellan 21 och 23.
Och jag vet vad jag ska göra, eller kolla på då, kan det bli mer suveränt? :)
Vad tycker ni, har jag glömt något bra program som ni själva tittar på?

Kommentarer
Postat av: vicky

idol, lyxfällan, svenska hollywoodfruar, ibland plus, debatt å annat hyfsat lättsmällt kommer jag se. även bonde söker fru är skoj. Gemensamt är att alla är lättsmälta och underhållande program och att de går en tid man gärna ser på tv dvs runt 8-9 tiden

2009-09-29 @ 00:08:00
Postat av: Lejonstrand

Jaa, bönderna kan vara lite skoj att se. De hade jag glömt, men det har väl inte börjat än?

2009-09-29 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se