Ugglor i mossen



Jag vill ha ett ugglehalsband!
Har velat ha det jättelänge, men det har inte blivit så att man tagit det sista steget och köpt det man hittat, jag brukar tänka att jag inte vet vad när skulle ha på mig det, så det har blivit att hänga tillbaka det jag hittat på kroken.
Men när jag såg denna söta uggla kom suget (åter igen) tillbaka.
Den är så söööt!
Och sen är de ju väldigt roliga djur.
Uggla som jag och Camilla hade en fotoshoot med på Skansen var ju himla ball till exempel.
Så till the bottomline; köp mig en uggla eftersom jag inte verkar klara av det själv :)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Men hur kommer man på att skapa ett ugglehalsband från första början?

2009-09-01 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se