Ugnsaction

Jag är ganska usel på att använda den, men i dagarna som följer ska det bli ändring på det.
Idag fick några potatisar sällis därinne med några tomater och paprika till middag, blev helt vegetariskt.
Det blev väldigt gott, åt vid typ 19 och är fortfarande mätt och belåten.
Ugnsrostning is the shiet.
Imorgon ska det bli äppelpannkaka och jag är lite småsugen på att baka något eftersom jag har en massa ägg vilket jag är lite ovan vid (det är inte en basvara i min kyl sen jag flyttade).
Vi får se vad det blir för gotter framöver :)


Kommentarer
Postat av: Schamilla

men, herregud, äppelpannkaka...visste inte ens om att man kunde göra sånt... Heheh men idag ska jag vara duktig och storhandla! Äntligen gått och väntat på detta i över en månad!.. jippie

2009-09-30 @ 10:23:48
Postat av: Lejonstrand

Go Camilla! Jag är nästan avundsjuk, det är för kul att storhandla. Haha, såå nördigt :D

2009-09-30 @ 10:57:17
Postat av: Schamilla

Alltså, egentligen att storhandla är inte riktigt min grej, så himmla tråkigt att handla när man bor själv...=( Och jag glömde att köpa det allra viktigaste... Smör, ägg och oliver...

2009-09-30 @ 22:57:11
Postat av: Schamilla

Hehe föresten såg i ena kyldisken att de hade ostkaka där, men när jag sträckte mig mot ett litet packet, så fick jag världens stöt... så då tänkte jag att det kanske inte var "meningen" liskom... får bli nästa gång då...

2009-09-30 @ 22:58:16
Postat av: Lejonstrand

Nej, det är så skönt att bara strosa i sin egen takt. Och HAHA på ostkakegrejen :P

2009-09-30 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se