20 frågor

1. Hur mycket pengar slösar du på en månad?
Svar: Vet inte. Shoppar inte så regelbundet att jag vet hur mkt det blir på en månad. Eller så lever jag i förnekelse över hur mkt det blir på en månad. I don't wanna know, haha...

2. Favoritplagg?
Svar: Svårt, men just nu gillar jag min svarta spetsklänning ifrån Gina Tricot väldigt mycket.

3. Favoritaffär?
Svar: Gina Tricot. Fast nu fuskade jag, för det är en kedja, tihi ;)

4. Vilka bloggar läser du daglingen?
Svar: Inga dagligen faktiskt. Bara några, då och då.

5. Varför började du blogga?
Svar: För att jag ville komma ihåg saker och få respons på det jag skriver. Skrivit har jag ju egentligen alltid gjort. Var lite seg på detta med bloggar bara.

6. Vart bor du och vilken skola går du i?
Svar: Västerås och går beteendevetenskap på MDH där.

7. Hur vill du ha de om 20 år?
Svar: "ha de"? Ha det bra, kanske? Nej men seriöst vill jag ha X st barn och ett jobb jag brinner för. Och ha balkong där jag bor och en fritidsstuga vid vatten!

8. Vad gör en blogg bra?
Svar: Oj, hmm. Jag uppskattar roliga bloggar, gärna med bilder som gör det hela mera lättläst. Bra skrivet och bra innehåll också, svårt att definera vad det sista innebär bara.

9. Vad gör du hälst en ledig dag?
Svar: Damn stavning! Men jag skulle "hälst" ta sovmorgon, käka långfrulle med någon jag tycker om, sen hitta på något tills det bli matdax igen, sen på kvällen bara mysa och kolla på tv eller nått annat slappt.

10. Favorit bloggar?
Svar: Nja, men jag tycker mina favoriter ska börja blogga! Så att jag slipper att ge av mig själv bara hela tiden. Men annars Alex Schulmans.

11. Har du någonsin känt att lägga av med bloggen?
Svar: Oh ja, flera gånger. Typ när jag känner att jag ligger efter, eller då man har noll läsare eller kommentarer. Och då har jag lagt av en tid, men goddamnit så börjar det alltid att klia i fingrarna igen! :)

12. Den roligaste historian du kan?
Svar: Ehum, jag vet inte. jag är väl inte riktigt en rolig-historia-kind-of-gal, men jag låter svaret från den förra som gjorde denna lista stå kvar, hur fräsch är inte den?:

"Svar: Haha kan en som inte direkt är fräsch men den e väldigt rolig! "De var en gång två bajskorvar som var ute och körde mobbe, efter en stund kom en diareklump och sa 'tja grabbar! Får jag va med?' Bajskorvarna svarade 'Nej de här är för hårda killarna"

OMG!


13. Vinter eller sommar?
Svar: Vår. Alltid.

14. Drömjobb?
Svar: Alltså, jag börjar, och då förvånar jag mig själv, börja luta åt egen företagare. Men om jag får drömma så; rockstar hehe ;)

15. Shorts eller kjol?
Svar: Kjol, lätt! Gillade inte shorts när jag var liten, så jag har inte haft det på typ 15 år, men i år har jag köpt hela 2 par som jag faktiskt använt! Kan ju flika in att klänning annars är finast.

16. Saft eller läsk?
Svar: Saft.

17. Kött eller fisk?
Svar: Kött, är inte helt 100 på sånt som kommer ifrån havet.

18. Stranden eller skidbacken?
Svar: Eh, eh. Jag är ju ingen soldyrkare, fast sol kan man ju få på båda... Meeeneeeh... Jaa du. Det får bli stranden, lär ju vara fin utsikt över nån sjö eller nått hav. Hellre det än utsikt från ovan, tror jag. Idag säger vi så i alla fall.

19. Blommigt eller randigt?
Svar: Blommigt is the shit.

20. Vad är du rädd för?
Svar: Mörkret, spöken och sånt och att jag ska ramla ner om jag är högt upp. Trånga utrymmen är ingen hit heller, men jag kan inte säga att jag har nån fobi, egentligen. Jag gillar inte spindlar, men jag skriker inte när jag ser dom, liksom. På den nivån är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se