Alla (två) rätt på första försöket

Det finns vissa saker som man blir glad av här i livet, och för mig är en sån sak när man lyckas sätta in linserna på en gång när man trixar med dom på morgonen.
Linser
Svåra grejer...

Jag skaffade ju mina linser rätt nyligen, så varje gång jag får in dom direkt vill jag bara hoppa och skutta av glädje, men det brukar snarare bli blinkande av glädje, så att linser sätter sig...

En sak som är sur med linserna är att jag är fast vid just de linserna jag har, jag kan inte byta till några andra förrän jag gör en till linsundersökning.
Jag har ju nollkoll på linser, så jag visste inte det, men nu så har det ju visat sig att typ alla har månadslinser för det är jäkla mycket billligare.
Suck...
Men att jag börjar sätta in linserna på första försöket numera är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se