Antar du utmaningen?

Snodde med mig frågorna ifrån en viss blogg...
Let's go:

Vad åt du till frukost?
- Smoothie på jordgubbar, bananer och valnötter(det sista är supergott i, testa!). 
Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Eeh, mobilen är avstängd just nu, men jag tror det var ifrån Carro.
Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Har en silversvart Fujitsu Siemens.
Yoga eller löpning?
- Ingetdera. Är för stel för yoga och har aldrig fattat grejen med löpning.
Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Spaghetti, lätt!
Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Tänker jag efter så är det bara en tidning jag köper alla nummer av, och det är Pause. Den är ju egentligen ganska vräkig, men jag tycker det kan vara rätt underhållande.
Favoritkaraktär i deckare?
- Haha, jag vet inte, jag. Men jag kan väl dra till med min första "deckarcrusch", Kitty, hahaha.
Teveprogram du aldrig missar?
- Jag har ju gett upp mitt tv-slaveri rätt mycket nu, men när jag väl vet vilka program som går på tv, så missar jag helst inte So you think you can dance, 2 och ½ män, My name is Earl, Criminal Minds, Dexter, Las Vegas, C.S.I. och listan kan göras ännu längre, fast som skrivet så har jag ju ingen koll på när programmen går numera, så jag har ju missat en hel del av ovanstående program...
Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Sushi lär jag ju inte äta IGEN(pga magsjuka första gången). Sen så är jag rätt misstänksam mot mycket som kommer ifrån havet. Sen så skulle jag nog tänka mig för både en och två och tre gånger innan jag skulle äta "husdjurs-kött", typ hund, katt, kanin och sånt...
Kaffe eller te?
- Te 4ever! :P
Skostorlek?
-  För kanske 5 år sedan trodde jag att jag hade 41 i skor, men numera köper jag skor i stl 39 eller 40, lite beroende på säsong.
Hur ofta är du på IKEA?
-  Det är nog IKEA-rekord för mig i år, det blev 3 ggr förra månaden och denna månad är jag hittills uppe i 1 besök and counting. Blir nog flertalet besök i september då man flyttar också.
Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Oj! Måste tänka... Jag skulle investera i nån slags bostad. Typ inne i stan, på nått soligt svenskt ställe som Gotland eller helt enkelt utomlands. Skulle nog ta och skänka bort pengar också, när man väl hade dom, om det nu räknas som att "köpa" något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se