Bra klippt!

Jag är nöjd.
Fast det är konstigt, när jag kom in och frågade hure mycket hon behövde klippa för att håret var slitet sa hon att håret inte alls var det och att hon bara behövde klippa nån centimeter.
Eeh, va?
Jag tyckte håret var jätteslitet i topparna och att topparna var kluvna, men det tyckte tydligen inte hon.
Hon fick klippa ett par centimeter till iallafall.
Och okej att jag tror att många frisörer smörar, men det var inte första gången jag fick höra att jag hade fint hår, då hon kände på det att det aldrig varit färgat.
Fast lite fjäsk är ju aldrig fel, haha.

Kanske kommer jag upp med en bild när jag installerat kameran till datorn, har ju inte gjort det än...
Men igår klippte jag bort Peace & Love-bandet!
Alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se