Choklad med flingsalt är ingen höjdare :S

När vi var i Gbg köpte jag bla två praliner med havssalt, vilket lät väldigt göteborgskt, som jag bara var tvungen att prova.

Salty business :S

Jag hade glömt bort att jag hade dom tills nu, då jag smakade en av dom, och FY FAN!
Det var så äckligt!
Jag var tvungen att spotta ut den, det gick bara inte att svälja eller ha kvar sörjan i munnen.
Ett köp ej-tips alltså.
Men den som är sugen att prova ändå kan ju ta den pralinen jag har kvar i påsen...
10 kronor om du inte spottar ut den!

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Du chocklad med havssalt är sååå gott!

2009-04-18 @ 19:23:31
Postat av: Lejonstrand

Choklad är gott. Salt är gott. Men tillsammans funkar de inte! Fy fan!

2009-04-18 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se