Imorron börjar skolan

...och här sitter jag framför datorn, när jag eg borde sova redan eftersom jag måste gå upp, få se nu.
Tåget går 8.33, och så är jag i Bålsta 8.19 med pendeln, som gör att jag tar 7.54-bussen.
På det borde jag vara beredd att ta en buss tidigare, för jag kan bara inte missa den och då är vi nere på 7.40 och sen kan vi ta drygt en och en halv timme på det och så är klockan lite efter 6.
Japp, så får det bli.
Och jag får absolut inte komma försent, för då kommer jag inte fram i tid.
Uh, jag vill inte tillbaka till skolan och pluggandet, nu på en högre nivå.
Men jag ska ge det hela ett år iallafall.
Mot duschen! Sen sängen, sen bussen, sen pendeln, sen tåget och SEN skolan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se