Jag har egentligen inte så bra koll på USA:s politik

...men jag tror fan att jag stöttar demokraterna och Barack Obama.
Såg hans fruga Michelle hålla tal iförrgår, och blev lite rörd av det hon sa.
Och magkänslan var bra, så låt det får bli demokraterna  som kommer till makten over there nu.
Nu kommer okunskapen fram igen, men när är valet egentligen?
De har ju hållit på med distriktsval (?) och annat fram och tillbaka jättelänge nu!
Aja, det jag ville säga var dårå bara att Barack is my brother from another mother, haha.
Synd på att det inte blir en kvinnlig president bara, men det får väl bli nästa gång då.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Det var ju Obama som vann! creed ska du få!

2009-04-18 @ 19:24:31
Postat av: Anonym

Ska jag få Creed? Hela rockbandet?? Schyst!

2009-04-18 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se