Jag har just adressändrat

...och det kändes i magen.
Det börjar kännas lite verkligt nu.
Igår åkte jag förbi Västerås med tåget ifrån Göteborg, och det kändes konstigt att jag skulle bo där om en vecka.
Det kommer kännas som ett äventyr varje dag därborta.
Och det kommer att kännas otryggt, det vet jag.
Nu är ju Kungsängen hemma, för man vet gatorna, känner igen folket och liksom bara "kan" denna lilla ort.
I Västerås kan jag inget, och känner inte direkt någon.
Eller jo, jag vet hur jag tar mig till skolan och att jag kommer bo granne med Gina Tricot.
Så det blir råpluggande i mina nya Gina-kläder haha.
För det är allt jag vet om Västerås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se