Regn och rusk - det ÄR höst!

Linn vägrade lyssna på det örat igår när vi åkte hem ifrån Carro i ösregnet, men det är sååå höst nu!
Mina bevis är, tja, för det första kan vi ju ta allt regn.
Sen så har vi ju rönnbären som nu är röda, vilket ju också brukar signalera höst.

Det är bara världens godaste Aroma-äpplen(gaaah! så gott!) som saknas för att det fullständigt ska vara höst
Och det är faktiskt augusti, som inte alltid är den hetaste av sommarmånader...
Förhoppningsvis blir det en höst med inslag av sommar iallafall, men det får framtiden utvisa.
Jag hoppas på lite sol imorron iaf, för isånnafall ska jag och mamma ta en båttur till Fjäderholmarna.
Så jag håller alla mina tummar för det, för det låter mys.

Nu ska vi äta blåbärspaj och titta på sista Allsång på Skansen, också lite höstvarning på det! ;)
Jag hoppas Björn G:s semester är slut nu, och att han joinar Robert G:s ständiga "överrasknings"-inhopp på Solliden.
*hålla tummisarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se