Uppsala - inte bara på idéstadiet

Fick ett sms av Vicky om att hon och Johan kanske skulle på bilbingo, fast det var än så länge bara på idéstadiet.
Men när jag fick sms:et satt jag i Camillas säng i Uppsala och var tvungen att skicka ett ironiskt mess om det tillbaka.
Lite kul.
Fick sedan tillbaka att jag skulle hälsa Bill o Bull. C fattade inte det, men hallååå, Pelle "Uppsalas kändaste katt" Svanslös!
Men nog om det.

Hade ju inte riktigt planerat att åka till Uppsala, men nu blev det som det blev.
Eftersom mina biljetter kostade 100 kr och jag var i Uppsala i ca 5 timmar så räknade jag ut att det kostade mig 20 kr i timmen att vara där. Och visst, det var värt det, men tiden gick för fort!
Vi hann gå hem till Camillas nya husrum, äta lunch där, åka buss till IKEA, gå på IKEA, leta efter EM och sen åka buss igen.
Det var liksom inte ens lång kö på IKEA, som det tex alltid är i Barkarby på en regnig söndag.
Vet inte vart all tid försvann, men det var absolut värt att åka till den nya UBO:n (hihi låter son UFO) och hälsa på för vad som blev en blixtvisit.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Ja, och jag är jätteglad att du kom,=) jag tyckte det var så synd att det blev en blixtvisit, minns inte varför du inte sov över, men tror det har att göra med att jag väntade på att mina saker skulle kommit? Det är så mycket finare här nu, men när du kommer igen till valborg är det ett kaos, (renoveringen) så du får komma sen och se hur det ser ut så att du får dig en rättvis bild av mitt rum. Och nu får du ju träffa pelle svansslös och hans vänner=)

2009-04-18 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se