Back in the days

Shit pommes frites vad mitt liv ändrats på ett år.
Det känns såhär i backspegeln som det gått från rätt bra, till inte jättedåligt, men sämre iallafall.
Och med det känns det som att jag har växt, som människa.
Hahaha.
Det låter ju så jäkla vuxet att skriva att man har "växt".
Fast jag har ju bevisligen växt på två sätt, det ena är att jag blitt större pga av att jag inte tränat på ett år (buhu, men det är inte så jag behöver byta storlek) och så var det den där visdomstanden också :P

Men det var egentligen inte det jag skulle skriva om, utan det var hur jag blivit en väldigt kall människa.
Jag hade ju en liten ute varje helg-period för ungefär exakt ett år sedan och herregud jag hade ju inget på mig!
Kunde gå med strumpbyxor och stövlar och jag minns inte att jag frös.
Weirda unge, att jag inte dog haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se