Dan före dan!

Can you feel it?


Jag känner det inte!
Det kan vara för att jag är sjuk (blä) men det kan också bero på bristen av snö.
Meeen det får man väl leva med, när man blir gammal får man väl berätta för sina barnbarn om när man var liten och det fanns snö haha...

Aja, jag hoppas att jag är frisk nog och kan gå iväg till pappa, min lillasyster bestämde(!) att vi skulle fira jul hos dom i år, istället för hemma hos oss som alltid annars.
Det weirda är att pappa kommer att jobba till 18 imorron och syskonens mamma till 16.
That, I do not get.
Men okej...
Tycker asasynd om mina syskon, vill bara dit på förmiddag/mitt på dan och göra kola eller nått med dom!
8 och 13 år, inte ska de behöva vara ensamma under större delen av julafton heller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se