Home sweet home

Åh kryssningen var rolig, men det finns inget så skönt som att komma hem!
Sova i sin egen säng, utan mysko fläckar, trycka på sin egen fjärrkontroll utan fläckar på Pay tv-knappen... :S
Det var rätt mycket folk ändå (läs: 18-åringar), det trodde jag inte eftersom kryssen var på en måndag.
Gott käk också, jag älskar ju hotellfrukostar, men båtfrukosten var också helt okej, haha.
Nu idag känns det som vi inte var borta så länge, men igår mellan 15-17 gick det rätt segt.
Fast okej att det bara var långsamt i 2 av 23 timmar haha.

Hmm, nej men det var a-okej.
Nu kom man upp i 3 kryssar på ett år, ett helt okej bokslut för 2008 haha.
Tror det måste vara det mesta som jag åkt på ett år, hittills.
Vi får satsa på 4 st nästa år!
Jag vet redan vad jag vill på.
Bandit, Stand-up, Riga och så åka med Cinderella!
I can go anytime baby :P

Nästa gång kanske jag kan köpa parfym om jag har fått luktsinnet tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se