Jakan, Kista och Coop

Hitta inte mycket fint eller saker som jag bara "måste ha".
Antingen var det väldigt utplockat för att alla människor blivit lågkonjunktur-fattiga och satsat på rean i år, eller så fanns det inte få mycket vettigt på rean i år.
Eller jo, det var en sötsak som jag hade velat köpa, en mörkblå rosettsatinaftonväska(långt ord) ifrån Glitter, men som jag insåg att jag nog aldrig skulle få användning av.
Men den var så fiiiin...
Totalt blev en spetstop som typ alla redan har ifrån Gina T, ett mineralblush ifrån Kicks, och en duk ifrån Indiska.
Tror det var allt, men orkar inte kolla upp det haha.

Till sist åkte jag till Coopen för att jag inte behövde stämpla förrän då, och då tänkte jag att jag lika gärna kunde åka en sväng ut dit och handla mat.
Jag har nämligen, ja ska vi säga "tvångs-matvägrat" för jag inte tyckt det funnits något att äta hemma.
Igår åt jag tex bara 3 bananer till kvällsmat.
Men nu så ser kylskåpet lite bättre ut, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se