...men nu är jag varm

Har just tatt en Alvedom Zapp, äckliga, men de verkar funka!
Sjukt bra.
Men ens symtom ändras av dom hela tiden.
Just nu svettas jag en del, och det vill jag fortsätta göra!
Det betyder ju att febern går ner och gud jag hoppas jag slipper känna mig så ynklig av den imorron.

Aja, ska stänga ner datorn nu, och hoppas att jag hinner se Jeff Dunhams Spark of insanity(?) på Kanal 5 kl 22.00 idag.
Ska bli fett kul med Achmed the dead terrorist mfl.
Sen kanske The Office om jag inte kan sova, vi får se.
Alltså, ni skulle ha sett min säng när jag vaknade imorse!
Påslakanet var typ avdraget täcket och allt.
Jag har sovit väldit oroligt, måste röra på mig, annars känner jag av ledvärken.
Aja, kan väl hålla tummarna över att man blir hyfsat frisk tills på julafton.

Men nu 2 and ½ men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se