Språngmarsch imorse

Jag vaknade och såg att klockan var 7.11.
Och bussen går 7.21 - neeeej, inte försoven igen!!!
Det blev ingen frukost, och som tur var hade jag packat mina grejer dagen innan.
Det var bara att slänga mobilen i väskan och slänga på en halvdan sminkning.
Inget särskilt där, och inga linser eller örhängen.
Sen springa, springa, springa.
I backen trodde jag att jag skulle falla ihop och dö, så jobbigt var det.
Men jag såg inget ljus jag skulle gå mot, klockan var ju bara 7 på morronen...
På bussen var andningen jättejobbig och jag kände hur tom min mage var.
Fifan vad jobbigt det var.

Behöver jag nämna det hela antgagligen berodde att jag gick och la mig efter 3...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se