Still going trött :/ plus en masse ännat

Så jag orkar inte skriva vidare mycket idag heller.
Just nu suger det så jäävla hårt att mp3:n cpar sig.
Funkar (än så länge) att lyssna på, men inte att få upp filerna på datorn.
Har fått upp diskreparation (eller vad det heter?) som fixat mp3:n 2-3 gånger förut, men den går så saaktaaa.
Hellre hade den fått gå saaanktaaa lucia, haha.
Jag tröstar mig med fredagens kladdkaka.

I övrigt funderar jag på om jag ska skippa datorn när jag ska det V-ås imorron?
Vågar jag.
Vill jag?
Jag har ju massa datorer i skolan och tv:n fungerar skitbra som ljud- och aktivitetssubstitut haha.
Det skulle kanske göra att jag faktiskt läste min kurslitteratur?
Och så skulle det ju uppenbarligen inte bli så tungt.
Hmm, ja, den frågan är inte lätt...

Lite lunarspel på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se