Ut!

Jag måste ut!
Måste göra något som inte är innanför dessa fyra väggar där jag varit i över en vecka nu!
Frågan är vart jag ska.
Stan kanske?
Jag vet en sak jag vill köpa på mitt bästa Gina T där.
Och hoppas att de har rea på det jag vill ha, vilket den här säsongen inte har varit mycket.
Det känns dock väldigt långt att åka in till stan för det, men när kommer jag ha nästa tillfälle att göra det?
Just det, jag har inget sånt tillfälle.
För imorron bär det av med kryssningen.
Sen kommer man hem rätt sent på tisdagen, och visst, då hinner man med å kika inne i stan, men tro på fan om man inte kommer vara rätt trött då?
Sen har vi då nyårsafton, då det visserligen också finns en chans till shopping, men njaae... Det är kanske den dag man vill köpa kläder till.
Usch nyår.
Ena året har man absolut ingenting att göra, nästa år står alla dörrar öppna så man blir förrvirrad över vad man ska göra.
Ja, dagens i-lands problem är det verkligen haha.

Nej, nu ska jag äta frukost och sen bär det av, ja vart då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se