Dags igen då

För att blogga igen alltså.
Annars blire ju mest bloggat på "den där ungdomssajten".
Funtar starkt på att lägga upp gamla blogginlägg på den här bloggen.
Men vi får se hur det blir med det.
Aaaja.
Mycket har hänt sen senast jag bloggade.
Jag åkte ju tex på Peace & Love och blev "fred och kärleksfullt" bestulen för första gången i mitt liv.
Han/hon/den/det/dom snodde med sig min Canon  Ixus och kontanter första natten, när jag låg i tältet!
Och sen igen sista dagen var mitt tält öppet, rispat och min väska upp och nervänd med alla saker utanför och min flaska rom var borta.
"Igen?!" var min första tanke. Hur mycket otur kan man ha egentligen??
Aja, håller väl på att komma över det nu, såhär en vecka senare.
Har polisanmält det och fixat med försäkringsbolaget.
Kollade just kontot och jag har fått 825 kr tillbaka.
Det är ju alltid något, även fast man inte får en(bra) digitalkamera för det priset.
Men man kan ju alltid köpa en massa 4-bilds tidsfördröjda kameror ifrån Rusta för 20 spänn.
Hahaha, de var så onödigt coola!
Men nej, ska satsa på en ny Canon Ixus, eller jag tror det iallafall.
Fast nu finns inte 75:an kvar vilket innebär att jag måste köpa en dyrare modell...
Just därför kanske jag köper en billigare sak.
Vi får se.
Aja, nytt inlägg vare häär!
Undrar när jag orkar med nästa...? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se