Dansa med Leeroy!

Var ute med Carro, Linn och Jeppe igår på KGB.
Det var askul, och jag är lite stolt över mig själv att jag höll alkoholen på en jämn och bra nivå ^^
Iallafall, man kommer ju alltid in på konstiga samtalsämnen som man aaadrig kommer  på annars och igårkväll började vi snacka om ett youtubeklipp som killarna i Linn och Carros klass brukade kolla på i datasalen.
Jag kommer ihåg att jag skrattade högt åt dansmovesen i det klippet, liksom alla de andra gjorde också.
Så idag var jag jag duktig och letade upp det klippet, and here it comes:



Serva och spela pingis är min favorit.
"Go loose" :D
Tjernobylbarnet med handen i nacken är en god tvåa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se