Kameratastiskt!

Nu har jag tagit mig i kragen!
Igår hände det, jag hamnade i den hundralånga kön in till nyinvigda ElGiganten Megamarket i Kungens kurva och efter ett timlångt köande kom jag in och köpte denna skapelse:




Canon Ixus 90 IS


Den är inte den snyggaste av Ixus-modellerna, tycker min gamla 75:a var stilrenare men ju mer jag ser av 90:an, desto mer gillar jag den.
Priset var ju roligt också, denna kostade 1990:-, medan de hade en 75:a för 2190. Eeh, knappast att man köper den till ett högre pris (köpte 75:an för 1990:-)!
Bra att den hade 3 tums skärm också.
3 tumsskärmar is da shit asså.
Åååh det är så bra, så bra nu.
Jag har en kamera!
Snart ska jag, som lovat, klippa Peace & love-bandet.
Nu kan jag ju dokumentera det hela, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se