Lägenheten är min nu snart, btw :)

Fick hyreskontrakten ifrån Bostad Västerås idag( älska Posten, de är ju sjukt snabba!), efter att en snubbe ringt mig därifrån igår, och frågade när jag ville flytta in.
Yeeey!
Sjukt glad över det, men sen kommer allt tråkigt också.
Typ fixa adressändring och vara tvungen att köpa nya, dyra möbler.
Och faktiskt, IKEA är inte såå billigt, så det kommer ju att kosta ett par Aditro-tusenlappar.
Men, men, det får man ta för att få EN EGEN LÄGENHET! :D

Västerås, Västerås, Västerååås...

Mamma och moster ska förresten dit imorron. Bitti.
Jag förstår inte varför de inte kan vänta tills slutet av månaden då jag faktiskt kommer att vara där också.
Visst skulle jag kunna följa med imorron också, men de ska vara där mellan 10 och 14, det känns som att man ska vara där något längre för att det ska vara värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se