ARBETSFRI!

No more A-skit-ro och inga fler uppvaknanden innan 6 på morgonen!
Tjoho!
Det känns som att man ska gå ut och leva livet stenhårt nu, men det finns ju ett krux;
DE ÄR INGEN SOM ÄR PÅ!
Så det kan säkert bli en hel del dagar då man bara pillar sig i naveln, men vafan, sånt behöver man ju också.
Hoppas att jag får lägga mina surt fördärvade pengar på lite resor nu i sommar iallafall. Hade jag själv fått välja hade det blivit Alanya, Gotland, Småland och Hultsfreds- och Peace and Lovefestivalen.
Meen, det blir inte Alanya pga av Carro.
Småland och Gotland beror på skitungen som verkar vara rätt anti just nu.
Och festivalerna beror på om man får med sig någon.
Tänker INTE sova ensam på en festival.
Det går inte.
Så festivalerna beror på Linn(dvs Jeppe)/Maria/Emma/Vicky.
Fast jag har börjat tänka i den banan att jag kan åka själv på en endagarsbiljett bara för att få kolla in Linkin Park och Takida, på Hultan alltså.
Vi får se hur det blir.
Men ARBETSFRI idag alltså!
Tänk hur lycklig man kunde bli av att stänga av alarmklockan på mobilen!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se