554:an

Åkte ju Kista-bussen hem idag.
Den är så skön, har nog inte åkt den sen jag slutade jobbet, men det är bara att sluta ögonen och sen är man framme ungefär.
Idag somnade jag faktiskt på bussen, men jag vaknade upp typ 3 stationer innan jag skulle av, men jag var ack så trött när jag skulle av bussen...
Utanför bussen regnade det, men jag tog inte upp huvan på jackan för jag tänkte att jag skulle vakna av vattendroparna, hehe :D.

På tal om bussar åkte jag ju buss till Djursholm idag också.
Fick en skolklass på köpet och man märker verkligen att man håller på att bli gammal när man stör sig när en massa icke-ljudlösa kids ska åka samma buss som en själv.
Tyckte det var lite elakt när de inte reste sig för äldre som gick på bussen heller.
Skulle lätt ha gjort det om jag setat ytterst på sätet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se